Od 2 września rusza ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Policją. Nowa odsłona kampanii, nawiązująca do wcześniejszej akcji sprzed dekady, ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach. W obliczu alarmujących danych dotyczących wypadków drogowych, kampania stara się zwrócić uwagę kierowców na konsekwencje nadmiernej prędkości oraz niebezpiecznych zachowań. W ramach akcji kierowcy będą mogli otrzymać naklejki, które mają przypominać o konieczności przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
Statystyki przedstawione przez PZU i Policję wskazują na niepokojący trend w polskim ruchu drogowym; w ubiegłym roku na drogach zginęło blisko 1 900 osób, a statystyki z okresu letniego tego roku również nie napawają optymizmem. Organizatorzy kampanii podkreślają, że za każdym wypadkiem kryje się ludzka tragedia, a każdy kierowca powinien być świadomy wpływu swojej jazdy na bezpieczeństwo innych uczestników ruchu. Kampania „Mistrzu, zwolnij” ma na celu edukację kierowców oraz zachęcenie ich do bezpieczniejszego poruszania się po drogach.
PZU planuje dotrzeć do kierowców za pośrednictwem różnych mediów, w tym telewizji i internetu, gdzie będą emitowane spoty filmowe reżyserii Jana Komasy. Obok kampanii wizualnej, na polskich drogach pojawią się również policyjne patrole, które będą wręczać kierowcom kampanijne naklejki oraz ulotki z informacjami o bezpiecznej jeździe. Finałem działań prewencyjnych będzie możliwość uczestnictwa w internetowym konkursie, w którym zwycięzcy będą mogli doskonalić swoje umiejętności jazdy na torze bezpiecznej jazdy.
Źródło: Policja Zambrów
Oceń: Kampania „Mistrzu, zwolnij” – PZU i Policja apelują do kierowców
Zobacz Także




